فراخوان جلسه Live Instagram میهمان جلسه آقای منوچهر شفائی مسئول هیات مدیره کانون دفاع از حقوق بشر در ایران.موضوع:حق آزادی بیان اندیشه (سانسور و خود سانسوری)،۵ یونی ۲۰۲۰

ماده ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر : هر کس حق آزادی عقیده و بیان دارد و حق مزبورشامل آن است که از داشتن عقاید خود بیم و اضطرابی نداشته باشد و در کسب اطلاعات و افکار و در اخذ و انتشار آن ، به تمام وسایل ممکن و بدون ملاحضات مرزی،آزاد باشد.

سانسورها، فیلترینگ، پلمپ دفتر مطبوعات و عدم آزادی بیان و قلم در ایران از آغاز به کار مطبوعات تا کنون جزئی از قوانین نا عادلانه مطبوعات  بوده است. هرگونه انتقاد، اعتراض، افشاگری یا مقاله علیه دولت و مسئولان، علاوه بر پلمپ دفتر مطبوعات، تبعات زیادی از جمله زندان برای روزنامه نگار و خبرنگار به همراه دارد.

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران قصد دارد جلسه ای ویژه در همین رابطه با مدیریت  کمیته دفاع از حقوق جوان و دانشجو برگزار کند.

کمیته دفاع از حقوق جوان و دانشجو برگزار میکند:

سخنرانی، پرسش و پاسخ، بحث و گفتگو

بدینوسیله از کلیه ایرانیان و فارسی زبانان عزیز به ویژه فعالان حقوق بشر دعوت میگردد، تا ضمن مشارکت فعالانه در این جلسه، درباره موضوع جلسه و ارائه راهکارهای عملی پیرامون آن، به بحث و تبادل نظر موثر پرداخته شود.

مهمان جلسه:

منوچهر شفائی: (پژوهشگر، فعال حقوق بشر)

حق آزادی بیان اندیشه (سانسور و خود سانسوری)

زمان برگزاری:جمعه ۵ ژوئن ۲۰۲۰ ساعت ۱۶ بوقت اروپای مرکزی

مکان برگزاری:فضای مجازی اینستاگرام

https://www.instagram.com/baschariyat

مسئول جلسه : مازیار پرویزی

مسئول صدا و تدوین :ناصر نوروزی بارکوسرایی

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

 کمیته دفاع از حقوق جوان و دانشجو

RSS
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram