اطلاعیه ۱۳۹۳ نمایندگی ایالت نورد راین وستفالن با موضوع عدم مدیریت در مقابل کرونا و خرافه پرستی

خوش بود گر محک تجربه آید به میان،  تا سیه روی شود هرکه در او «غش» باشد

هزینه کردن جان و سلامت ایرانیان با لب گشودن های بی اراده ی آقایان.

آغاز بلای خانمان سوز کرونا در سال ۲۰۲۰ و روند روزافزون آن در سطح جهان، احساس مسئولیت، رویکرد و نگرش بسیاری از رهبران کشورهای مختلف در قبال سلامت افراد جامعه به بوته آزمایش گذاشته شد، بی کفایتی وعدم احساس مسئولیت مدیران، تعلل در تصمیم گیری های لازم و اجرای قوانین مربوط  به منع رفت و آمد، عدم حمایت و پشتیبانی از مردم، فقدان برنامه ریزی بموقع برای تهیه وسایل و لوازم مربوط به پروتکل های بهداشتی و تایید بر بی اهمیت بودن جان ایرانیان از دیدگاه دولتمردان.
تا ایران یکی از۵ کشور اول جهان در میزان مرگ و میر و بیماری کرونا باشد.
آقای خامنه ای در ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ (۲۰ فوریه ۲۰۲۰) از مردم خواست “این بیماری کذایی” را زیادی بزرگ نکنند و صحیفه سجادیه بخوانند!.
با موفقیت ساخت واکسن انگلیسی و آمریکایی Pfizer و AstraZeneca ، نور امیدی در دل ایرانیان نیز روشن گردید اما، با وجود واکسیناسیون جهانیان، همچنان ایران منتظر موضع گیری مجدد خامنه ای بود و مدیران بلندپایه در پاسخ به درخواست های مکرر مردمی و احتمال بروز خشم و اعتراض آنان بمنظورمطالبه ابتدایی ترین حق زندگی ، سلامت و بهداشت ، مدعی شدند که برای خرید ۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار دوز واکسن از طریق سازوکار سازمان بهداشت جهانی برای توزیع عادلانه واکسن کرونا قرار داد بسته‌اند اما رهبر جمهوری اسلامی ایران بار دیگر در۱۹ دیماه  ۱۳۹۹(  ۲۱دسامبر۲۰۲۰) ورود هرگونه واکسن آمریکایی و بریتانیایی را ممنوع کرد ولاجرم قرارداد واکسن نیز لغو شد .
یعنی یک جمله، یک کلام، یک دستور، یک اراده و یک تصمیم یک نفره برای سلامتی میلیونها انسان!.
در پیروی از افاضات رهبر، سردار سپاه، محمدرضا نقدی نیز صمن پیشنهاد  واکسن امام کاظم به پرسنل سپاه و بسیج از آنان میخواهد که از واکسن خارجی استفاده نکنند، چرا که آمریکا قصد دارد از جمعیت جهان بکاهد.
سعید نمکی، وزیر بهداشت هم پس از دو روز سکوت، تصمیم علی خامنه ای را برگرفته از عقل و خرد ایشان می خواند و از وی بعنوان پدری دلسوز یاد می کند.
 عباس تبریزیان روحانی عراقی-ا یرانی که  خود را پدر طب اسلامی هم می نامد و می‌گوید علم پزشکی امروز دروغ است و فریب، در تازه ترین واکنش و رد هر نوع اکسیناسیون می گوید: واکسن‌های کرونا شما را همجنسگرا می کند! وی قبلا نیز گفته بود استفاده از ماسک برای مردان الزامی نیست و تنها زنان می‌توانند ناقل کرونا باشند آنهم از فاصله نزدیک.
در سایه این کشمکش های وهم آلود است که جوانان، عزیزان و فرزندان ایران یکی پس از دیگری جان می دهند و دولتیان را چه غم  زیرا که اگر حکم هنوز برای تعدادی از افراد ملت صادر نشده است از طریق ممنوعیت ورود واکسن و سایر امکانات امدادی برای درمان بیماری کرونا هم می توان با تصمیم گیری های یک جانبه و بدون در نظر گرفتن دیدگاه سایرین و خواست شهروندان، نامداران، ورزشکاران و دلیر مردانی مثل مهرداد میناوند، اکبر عالمی، پرویز پورحسینی، کامبوزیا پرتوی، چنگیز جلیلوند، علی انصاریان و بسیاری دیگر از چهره های ورزشی و هنری، به همراه سایر هموطنان و غیر سرشناس را از پای در آورد و کُشت.
اعضای این نمایندگی با توجه به “گونه های جهش یافته ویروس کرونا” و همچنین شیوع روز افزون آن در ایران، از فعالان حقوق بشر، وجدان های بیدار و از جامعه جهانی میخواهند تا نسبت به اینگونه تصمیمات ضد بشری که در تضاد با ماده های ۳، ۷و ۲۱ اعلامیه جهانی حقوق بشرو همچنین سومین هدف ار سند ۲۰۳۰ یونسکو می باشد  واکنشی جدی داشته و قبل از بروز یک فاجعه بزرگ انسانی مذاکره با دولتمردان ایران و هشدارهای لازم بمنظور تغییر رویه های خرافه اندیشی نسبت به  بهداشت و سلامتی ایرانیان را در اولویت دیدارهای خود با مسئولان جمهوری اسلامی ایران قرار دهند.

 1393

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

نمایندگی ایالت نوردراین وستفالن

غش= عدم هشیاری و آگاهی

RSS
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram