فراخوان جلسه سخنرانی کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی 11 مارس 2017

مفتخریم که بار دیگر با همکاری و همراهی شما عزیزان نشستی داشته باشیم در تاریخ  شنبه 11 مارس2017 ساعت 16 بوقت اروپای مرکزی و یا 21 اسفند 95 ساعت 18:30 بوقت ایران.

 ما با امید و انتظار از پشتیبانی و مشارکت شما، بر آنیم که به بررسی و بازتاب نقض حقوق نادیده انگاشته و پایمال گشته هموطنانمان در ایران امروز بپردازیم لذا از شما نیز دعوت میکنیم که به ما بپیوندید .

در این برنامه: ابتدا همراه ما خواهند بود آقای ایمان بنسعدی زاده با خلاصه ای از مجموعه رویدادها و خبرها در ارتباط با نقض حقوق اقوام و ملل ایرانی همراه با بررسی و تحلیل آن و سپس خانم فرنوش طیبی به مقایسه قانون اساسی با اعلامیه جهانی حقوق بشر و چگونگی اجرای آن در ایران خواهند پرداخت.

و در بخش سخنرانی: تمامی فعالین این کمیته بمناسبت روز جهانی زن اعلام میدارند که:

به رغم هجوم بی امان همه قوانین زن ستیز در ایران، پاسدار روز “زن”یا همان صدای گنگ قرن21بوده و هستند.

در ادامه: سخنرانان این جلسه به ترتیب خانم مهناز احمدی، اقای کامران آسمانی و اقای شاهرخ نجاتی در کنارمان  خواهند بود با مطالبی پیرامون : 1روز جهانی مبارزه با سانسور، 2 زندانیان سیاسی در بند  و 3 دلایل سرکوب اندیشه های اقوام و ملل ایرانی.

باتوجه به اینکه این گرد همائی در فضای مجازی پالتاک برگذار میشود، از طریق آدرس زیر منتظرتان هستیم:

paltalk

 Social Issues and Politics /   Human Rights

Kanoon Defa az Hoghogh Bashar dar Iran,Aghvam

وبهره می گیریم از نقطه نظرها و دیدگاه های شما در پایان هربخش، زیرا پرسش ها و یا پاسخ های شما و سخنرانان میتواند  بیش از پیش یاری رسان ما باشد برای دستیابی به همۀ ارمان های بشر دوستانه و مشترکمان.

و سپاس فراوان داریم از سایر مسئولین، همکاران و فعالینی که در برگذاری این نشست پیوسته  مددکارمان بوده و هستند از جمله:ادمین های گرامی آقایان: منصور سیفی، محمد ابوطالبی، احسان زندی لک و شاهرخ نجاتی،  همچنین آقای محمد مرادی: مسئول جلسه و هماهنگ کنندۀ این نشست، ، صدا بردار احسان زندی لک  و گزارشگر عزیزمان آقای  مسعود نقلی.

  کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

کمیته دفاع از حقوق اقوام و ملل ایرانی

RSS
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram