گزارش تصویری جلسه 4 مای نمایندگی سوئیس

 

 شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۲  /  ۴ می ۲۰۱۳   

ساعت ۱۷/۳۰ الی ۲۰

حاضرین  : سر کار خانم اکرم جلالی ، آقایان محمد احمدی ، محمد رضا عبداللهی ، وحید بردانی ، رضا خواجه ، حسین گرجی و محمد جاوید گوانی

در این جلسه بعد از خیر مقدم خدمت دوستان و همکاران و تشکر از خانواده آقای احمدی به جهت فراهم کردن مکان جلسه ، ماده ۲۲ اعلامیه جهانی حقوق بشر و پلان جلسه توسط آقای محمد جاوید گوانی برای حاضرین قرائت گردید .

در ادامه آقای محمد احمدی اخبار نقض حقوق بشر در فروردین ۱۳۹۲ ایران را خواند و تحلیل بار آن داشتند که دلیل و سختگیری بیش از حد دولت را انتخابات در پیش عنوان کردند در ادامه سر کار خانم اکرم جلالی شعری برای حاضرین خواندند .

بعد از شعر خوانی خانوم جلالی آقای محمد جاوید گوانی کنوانسیون حذف کلی اشکال تبعیض علیه زنان را برای حضار خواندند و آن را با وضعیت کنونی در ایران مقایسه نمودند به دلیل طولانی بودن این بحث در میان صحبتهای آقای گوانی  به دلیل تنوع سر کار خانم جلالی  یک شعر دیگر از سرودهای خود را برای حاضرین خندند  و بعد از پذیرایی مختصر از حاضرین ادامه بحث پیرامون کنوانسیون حذف کلی اشکال تبعیض علیه زنان و مقایسه آن با وضیعت کنونی در ایران  برای حاضرین خوانده شد

بعد از آن به دلیل مشکلی که برای آقای فرشاد لک به وجود آمد آقای احمدی مقاله ایشان را که از طریق ایمیل ارسال کرده بودند برای حاضرین قرائت کردند . این مقاله  با عنوان حبس اندیشه پیرامون حقوق ادیان و آزادی اندیشه به دلیل حکومت دینی و عقیدتی بود.

در پایان آقای محمد رضا عبداللهی در مورد وضیعت سخت و بد پناهندگان در سوئیس  صحبت کردن . که در این زمینه بحثهای گوناگونی مطرح گردید . در پایان جلسه آقای گوانی به عنوان مسول جلسه از اعضا تشکر کرده و از تمامی اعضا دعوت به همکاری بیشتر و پشتکار در زمینههای مختلف نمودند .

لازم به ذکر است در این جلسه آقای حسین گرجی برای اولین بار شرکت کرده بودند .

جلسه بعدی کانون دفاع از حقوق بشر در ایران نمایندگی سوئیس روز یکشنبه ۹ یونی ساعت ۱۷/۳۰ در همین مکان میباشد

RSS
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram