اطلاعیه ۱۲۱۶ نمایندگی ایالت نیدرزاکسن در خصوص ریاکاری و پنهان کاری دولت در مورد دلیل سقوط هواپیمای ۷۵۲ اکراین

دانستن تاریخ، عین آگاهی ست

علی خامنه‌ای در پاسخ به شلیک نیروی دریای آمریکا به هواپیمای ایرانی در سال ۶۷ اعلام نمود که: هواپیمای مسافربری را با قریب ۳۰۰ مسافر ساقط می‌کنید بعد می‌گویید اشتباه کردیم؟

غلط کردید اشتباه کردید، اشتباه کردیم یعنی چه؟

و حال با گذشت سال ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحت فرماندهی او، اعتراف می کند که هواپیمای ۷۵۲ اوکراینی را “اشتباهی” هدف قرار داده است،

ساقط کردن هواپیمائی که به جانباختن ۱۷۶ انسان انجامید و افزون بر داغدار کردن خانواده قربانیان، مردم ایران و جهانیان را در بهت و حیرت وغم فرو برد،شلیک موشک به هواپیمای مسافر بری از نظر برخی مسئولین چندان مهم نیست و نباید زیاد از حد بزرگنمائی شود.حتی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و امامان جمعه شهرهای مختلف از آماده گی، شهامت و صداقت سپاه  در اعلام اشتباه تقدیر و ستایش کردند.

شلیک موشک به هواپیما!!! تکذیب همه جانبه مسئولان ارشد نظامی و سیاسی

علی عابدزاده رئیس هواپیمائی کشور ادعای سقوط هواپیما توسط پدافند ایران ادعائی غیر منطقی و امکان ناپذیر تلقی کرد.

علی ربیعی سخنگوی دولت اصابت موشک را ادعائی دروغ و عاری از حقیقت خواند .

 حسام‌الدین آشنا، مشاور فرهنگی رئیس جمهور نیز اینگونه  خبرها را “جنگ روانی” خواند و با تهدید روزنامه‌ نگاران  از آنان خواست در این مورد سکوت کنند.

اما حقیقت چیز دیگری بود در شبکه های اجتماعی و شبکه های خارجی  ویدئویی انتشار داده شد، بررسی تصویرها از لاشه هواپیمای سقوط کرده نشان از اصابت موشک به هواپیما و جنایت دیگری داشت اما در همچنان بر پاشنۀ تکذیب مسئولان می چرخید و مقام‌های سیاسی و نظامی طی مصاحبه های مختلف بر طبل خود می کوبیدند.

نهایتا در اثر پی گیری و فشارمقام‌های ارشد بسیاری از کشورها از جمله آلمان، سوئد، کانادا، بریتانیا، فرانسه، اوکراین و….جمهوری اسلامی این بار نمی توانست خلبان جان باخته را مقصر اعلام نماید و یا با پنهان‌کاری از جعبه سیاه سخن بگوید.هر چند که مسئولان ایران ابتدا اعلام کردند که جعبه سیاه گم شده و بعد بخش رکوردر خراب شده و در نهایت با تحویل ندادن جعبه سیاه به دنبال مخفی کاری بزرگتری بودند

لاجرم این پنهان کاری سه روز بعداز سقوط هواپیما بگونه دیگر خودنمائی کرد:

حسن روحانی آماده باش نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران را دلیل خطای انسانی بر شمرد.

ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای “خطای انسانی” نیروهای سپاه را علت هدف قرار گرفتن و سقوط هواپیمای اعلام کردو عامل بروزآن را ماجراجویی دولت آمریکا دانست.

امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه  ۴ روز بعد از حادثه با پذیرش مسئولیت حادثه  گفت شلیک غیرعمد به هواپیما “هزینه اقدامات آمریکا در منطقه”است مامور سامانه پدافند هوایی سپاه هواپیمای مسافربری را “موشک کروز” پنداشته است.

همچنان دروغ های بزرگتر !!! فیلم های منتشر شده دست دولت جمهوری اسلامی ایران را رو کرد

و مشخص شد که به هواپیمای ۷۵۲ در مدت ۳۰ ثانیه دو موشک شلیک شده است

سردار سلامی فرمانده کل سپاه نیز مردم و جامعه جهانی را متهم به بی خردی کرد و گفت:

خدا گواه است خودمان منشأ این فرضیه شدیم که ممکن است موشک ما اصابت کرده باشد

 اگر خودمان مبدا شکل‌گیری این فرضیه نبودیم هیچ کس نمی‌توانست متوجه قضیه شود.

ریاکاری، پنهانکاری و عوام فریبی سیستماتیک در جمهوری اسلامی ایران نهادینه شده و مردم هر زمان فریاد اعتراضشان بلند شده، به بیگانه پرستی، دشمنی و جاسوسی متهم شده اند و اغتشاشگر، فتنه گر، شرور، ارازل و اوباش و…. نام گرفتند.اعضای نمایندگی نیدرزاکسن با استناد به اعلامیه حقوق بشر و همچنین معاهدات بین المللی همچون کنوانسیون شیگاکو اقدام جمهوی اسلامی ایران در شلیک موشک به هواپیما و دروغگویی و پنهان کاری به شدت محکوم میکنیم و خواستار محاکمه مسئولان خاطی در دادگاه صالح و علنی هستیم 

1216

کانون دفاع از حقوق بشر در ایران

 نمایندگی ایالت نیدرزاکسن

اعلامیه جهانی حقوق بشر

ماده ۳: حق حیات برای همه، ماده ۸: رعایت حقوق انسانی توسط قانون، ماده ۲۲: حق امنیت اجتماعی

RSS
Follow by Email
YouTube
Instagram
Telegram